Investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa Hradec Králové
Investiční náklad celkem: 236 mil. Kč
Podíl investičního nákladu: 118 mil. Kč
Doba výstavby: 04/2019 – 10/2020

V rámci modernizace mostní estakády byla kompletně odstraněna původní konstrukce mostu a na jeho místě je budován nový 15polový mostní objekt tvořený dodatečně předpjatými prefabrikovanými nosníky s osovým rozpětím vnitřních polí 30 m převádějící silnici I/35 přes pozemní komunikace (silnici III/3267, ulici Janákovu a účelovou cestu), železniční trať a Chvalinský potok. Celková délka mostu bude činit 460 m. Spodní stavbu tvoří, mimo dvě krajní masivní železobetonové opěry, 28 železobetonových pilířů tvaru pravidelného osmiúhelníku.                   

Technická data:

Stavební objekty: SO 001 – Demolice mostu ev. č.35-069  
  SO 020 – Příprava území  
  SO 101 – Úprava silnice I/35  
  SO 180 – Přechodné dopravní značení na I/35  
  SO 182 – Přechodné dopravní značení na III/3267, III/32524 a MK  
  SO 186 – Obnova silnic III/3267, III/32524 a MK  
  SO 190.1 – Svislé a vodorovné dopravní značení  
  SO 201 – Most ev.č.35-069  
  SO 671 – Obnova železničního přejezdu P5403  
Zemní práce: Frézování živičného podkladu tl. 50 mm 178 m3
  Odkopávky a vykopávky 780 m3
Podkladní vrstvy: Podklad ze štěrkodrti ŠD 89 m3
Asfaltové směsi: ACL 16 tl. 50 mm 258 m3
  ACL 22 modifik. tl. 40 resp. 80 mm 217 m3
  SMA 11+ tl. 40 mm 217 m3
Další údaje: Osazení betonových obrub 529 m
  Dodávka a montáž ocelového svodidla 924 m
  Dodávka a montáž ocelového zábradlí 462 m

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti