Investor: | Ředitelství silnic a dálnic ČR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Investiční náklad celkem: | 838 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podíl investičního nákladu: | 419 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doba výstavby: | 02/2024 – 02/2027 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stavba dálnice D35 v úseku Křelov–Slavonín 2. etapa tvoří část západní tangenty obchvatu města Olomouc. Propojuje stávající čtyřpruhovou silnici D35 Mohelnice –Olomouc se zrealizovanou stavbou 3508.1 Křelov–Slavonín 1. etapa. Celý tah D35 (úsek Mohelnice – Lipník nad Bečvou) je v řešeném úseku zprůjezdněn přes tzv. „Severní spoj“. Stavba tedy spojuje dva dokončené úseky dálnice D35 u obce Křelov v délce 3166 m. Společnost M – SILNICE a.s. se na stavbě podílí v rozsahu 50 % z celkového objemu, přičemž realizuje 11 stavebních objektů, z toho se na 83 objektech podílí společně s vedoucím členem Sdružení. Předmětem prací bude příprava území, vybudování přístupů ke stávajícím pozemkům, úprava meliorací, výstavba vodovodních objektů a kanalizace, přeložky silnice a inženýrských sítí, vybudování mostních objektů a samotná realizace hlavní trasy a MUK Křelov.
Technická data stavby:
|