Investor: | Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa Hradec Králové | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Investiční náklad celkem: | 236 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podíl investičního nákladu: | 118 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doba výstavby: | 04/2019 – 10/2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V rámci modernizace mostní estakády byla kompletně odstraněna původní konstrukce mostu a na jeho místě je budován nový 15polový mostní objekt tvořený dodatečně předpjatými prefabrikovanými nosníky s osovým rozpětím vnitřních polí 30 m převádějící silnici I/35 přes pozemní komunikace (silnici III/3267, ulici Janákovu a účelovou cestu), železniční trať a Chvalinský potok. Celková délka mostu bude činit 460 m. Spodní stavbu tvoří, mimo dvě krajní masivní železobetonové opěry, 28 železobetonových pilířů tvaru pravidelného osmiúhelníku. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technická data:
|