Investor: | Ředitelství silnic a dálnic ČR | ||||||||||||||||||||||||||||||
Investiční náklad celkem: | 1 598 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||
Podíl investičního nákladu: | 522 mil. Kč | ||||||||||||||||||||||||||||||
Doba výstavby: | 12/2019 – 12/2023 (předčasné užívání stavby) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Celková délka hlavní trasy činí 4,1 km. Součástí je mj. 7 mostů, jejichž celková délka činí 1km, 3 nadjezdy, 2 okružní křižovatky, podchod pro pěší. Stavba obsahuje 105 stavebních objektů, plocha vozovek činí 53 290 m2. „Jedná se o pokračování severovýchodní části obchvatu Havlíčkova Brodu. Dokončením obchvatu dojde k odklonu tranzitní dopravy, která aktuálně využívá silnici I/38 vedoucí středem města. Dostavba také výrazně zkrátí trasu všem řidičům jedoucím na trase Jihlava – Pardubice a zároveň dojde ke zvýšení bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Stavba bude zprovozněna za tři roky “, uvedl k nově zahajované stavbě generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
Technická data stavby:
Protihlukové stěny: 1 (62 metrů)
Úpravy ost. komunikací: 15 (celková délka přeložek 4 338 m)
Přeložky a úpravy IS: Vodohospodářské objekty: 13 stavebních objektů Elektro objekty 39 stavebních objektů Objekty plynovodů 5 stavebních objektů |