Premiér se zajímal o postup prací na budované dálnici D35 mimo jiné také proto, že stejně jako tisíce řidičů přetíženou „pětatřicítku“ často využívá jako jedinou alternativu dálnice D1. „Jezdíme do Brna poměrně pravidelně přes Svitavy a je to vždy katastrofa.“ Dále premiér Fiala konstatoval, že  D35, především v chybějícím úseku mezi Hradcem Králové a Mohelnicí patří mezi vládní priority. Ještě letos by měla být rozestavěna na 64 kilometrech, což z ní podle Fialy udělá největší dopravní stavbu v prostoru střední Evropy. „Toto je důležitý úsek. Proto se také účastním kontrolního dne. Je samozřejmě důležitý z hlediska zprovoznění celé dálnice D35, tedy klíčové páteřní komunikace, na kterou si troufnu říct čeká celá republika.“

 Stavba, na které se M – SILNICE a.s. podílejí ve sdružení, byla zahájena v listopadu loňského roku, práce probíhají podle stanoveného harmonogramu, i když se na začátku potýkala s menšími komplikacemi s přeložkami inženýrských sítí a vodou, která na stavbu vnikala z vodotečí.

Práce našich silničářů z OZ STŘED a OZ MORAVA v současné době dosahují maximálního tempa. Hlavní trasa je v celé délce založena a buduje se násypové těleso. U tří mostů – nadjezdů 223, 224 a 241 probíhá jejich zakládání, další dva mosty - SO 206 a SO 207 čekají na konsolidaci podloží. Nejvýznamnější stavební objekt mimoúrovňové křížení Džbánov je v terénu již jasně patrný a s každým dnem je vidět, jak roste násypové těleso.

Všechny práce jsou naplánované tak, aby stavba byla zprovozněna pro řidiče do konce roku 2025.Premiér se zajímal o postup prací na budované dálnici D35 mimo jiné také proto, že stejně jako tisíce řidičů přetíženou „pětatřicítku“ často využívá jako jedinou alternativu dálnice D1. „Jezdíme do Brna poměrně pravidelně přes Svitavy a je to vždy katastrofa.“ Dále premiér Fiala konstatoval, že  D35, především v chybějícím úseku mezi Hradcem Králové a Mohelnicí patří mezi vládní priority. Ještě letos by měla být rozestavěna na 64 kilometrech, což z ní podle Fialy udělá největší dopravní stavbu v prostoru střední Evropy. „Toto je důležitý úsek. Proto se také účastním kontrolního dne. Je samozřejmě důležitý z hlediska zprovoznění celé dálnice D35, tedy klíčové páteřní komunikace, na kterou si troufnu říct čeká celá republika.“

 

Stavba, na které se M – SILNICE a.s. podílejí ve sdružení, byla zahájena v listopadu loňského roku, práce probíhají podle stanoveného harmonogramu, i když se na začátku potýkala s menšími komplikacemi s přeložkami inženýrských sítí a vodou, která na stavbu vnikala z vodotečí.

Práce našich silničářů z OZ STŘED a OZ MORAVA v současné době dosahují maximálního tempa. Hlavní trasa je v celé délce založena a buduje se násypové těleso. U tří mostů – nadjezdů 223, 224 a 241 probíhá jejich zakládání, další dva mosty - SO 206 a SO 207 čekají na konsolidaci podloží. Nejvýznamnější stavební objekt mimoúrovňové křížení Džbánov je v terénu již jasně patrný a s každým dnem je vidět, jak roste násypové těleso.

Všechny práce jsou naplánované tak, aby stavba byla zprovozněna pro řidiče do konce roku 2025.

 

 

 

 

 

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti